Географія 6 клас

Зміст уроку

Презен

тація

Відео

Інше

 

1

Географія як наука про Землю

 

 

 

 

2

Методигеографічнихдосліджень.

 

 

 

 

3

Уявлення про форму Землі. ЗображенняЗемлі на картах Ератосфена, Птолемея.

 

 

 

 

4

Плавання вікінгів. Подорожі Марко Поло.  Христофор Колумб. Фернан Магеллан. Відкриття Австралії і Антарктиди.

 

 

 

 

5

ДослідженняЗемлі у ХХ та на початку ХХІ ст.

 

 

 

 

6

Узагальнення знаньучнів за розділами «Вступ» та «Розвитокгеографічнихзнань про Землю».

 

 

  

 

7

Способиорієнтування на місцевості. Компас.

 

 

 

 

8

Поняття про азимут.

 

 

 

 

9

Визначеннянапрямків на місцевості.

 

 

 

 

10

Особливості та відмінності зображення земної поверхні на глобусі, аерофотознімках, космічних знімках, планах, картах. План, його  ознаки.

 

 

 

11

Масштаб та йоговиди.

Практична робота 1(оцінювана).Розв’язування задач з використаннямрізнихвидівмасштабу.

 

   

 

12

Умовні знаки плану. Абсолютна і відноснависотамісцевості, їхвизначення за допомогою горизонталей та за шкалою висот.

 ✔ 

 

 

 

13

Визначеннянапрямків на плані. Читання плану.

 

 

 

 

14

Географічнікарти, їхніелементи. Легенда карти. Масштаб карт.Географічніатласи. Практичнезначення карт.

 

 

 

 

15

Градуснасітка на глобусі й географічнійкартізнань про Землю», «Земля на плані та карті».

 

 

 

 

16

Поняття про географічнікоординати. Правила відлікугеографічноїшироти.

 

 

 

17

Правила відлікугеографічноїдовготи.

 

 

 

18

Географічнікоординатисвогонаселеного пункту.

Практична робота 2(оцінювана). Визначеннягеографічних координат

 

  

 

19

Узагальненнязнаньучнівза розділом «Розвитокгеографічнихзнань про Землю», «Земля на плані та карті».

 

 

  

 

20

ВнутрішнябудоваЗемлі.

  

 

 

 

21

Будова літосфери, їївластивості. Літосферніплити

   

 

 

 

22

Землетруси.

   

 

 

 

23

Вулканізм і вулкани, гейзери.

Практична робота №3 (початок). Позначення на контурній карті рівнин, гір,вулканів суходолу.

   

 

 

 

24

Зовнішніпроцеси, якізумовлюютьзмінуземної кори. Вивітрювання.

   

 

 

 

25

Робота вітру, текучих і підземних вод, льодовиків.

 

   

 

 

26

Мінерали, гірські породи. Кориснікопалини та їхзначення в житті та діяльностілюдини.

   

 

 

 

27

Основніформирельєфу суходолу — гори і рівнини.

   

 

 

 

28

Різноманітність та утвореннягір на суходолі.

      

 

 

 

29

Контрольна робота №1.

 

 

 

 

30

Рельєф дна океану.

 

 

 

 

31

Унікальніформирельєфуземноїкулі, їхняохорона.

 

 

 

 

32

Узагальненнязнаньучнівіз теми «Літосфера».

 

 

 

 

33

Будова атмосфери, властивостіповітря в тропосфері.

Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20).

✔ 

 

 

 

34

Добовий і річнийхідтемпературиповітря

Практична робота 4 (початок). Розв’язування задач на змінутемпературиповітря й атмосферного тиску з висотою.

 

 

 

 

35

Кліматична карта. ТепловіпоясиЗемлі.

  

 

 

 

36

Атмосфернийтиск: причини і наслідкийогозміни в тропосфері.

  

 

 

 

37

Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість, їхвизначеннясучаснимиприладами й візуально. Утворення бризу.

  

 

 

 

38

Вода в атмосфері: випаровування, вологістьповітря та їїзміни.

  

 

 

 

39

Хмари і туман, відмінності в їхньомуутворенні.

  

 

 

 

40

Погода, їїелементи, мінливість.

  

 

 

 

41

Практична робота № 5 (оцінювана). Складання графіка зміни температури повітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз.

  

 

 

 

42

Клімат, основнікліматотвірнічинники.

  

 

 

 

43

Карта кліматичнихпоясів. Зміниклімату. Впливлюдини на атмосферу.

  

 

 

 

44

Узагальненнязнаньучнівіз теми «Атмосфера».

  

 

 

 

45

Загальнакількість води на Землі.Світовий океан та йогочастини: океани, моря, затоки, протоки.

Практична робота 6 (початок). Позначення на контурнійкартіназвморів,проток, заток, островів, річок, озер.

 

 

 

 

46

Властивості вод Світового океану.

 

 

 

 

47

Рухи води в Світовомуокеані.

 

 

 

 

48

Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океанта людина.

 

 

 

 

49

Води суходолу — поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейнрічки, річкова долина.

 

 

 

 

50

Живлення, водний режим і робота річок.

   

 

 

 

51

Озера, їхнярізноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.

   

 

 

 

52

Болота, особливостіїхньогоутворення та поширення. Штучніводойми: ставки, водосховища, канали.

   

 

 

 

53

Льодовики — багаторічніприродніскупченняльоду. Особливостіутворення і поширенняльодовиків. Багаторічна мерзлота — підземнезледеніння.

   

 

 

 

54

Підземні води, умовиїхньогоутворення і залягання в земнійкорі.Термальні і мінеральні води.

   

 

 

 

55

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.

   

 

 

 

56

Узагальненнязнаньучнівіз теми «Гідросфера».

 

 

 

 

57

Складові біосфери.

   

 

 

 

58

Властивостіґрунтів. Ґрунтовийпокрив, карта ґрунтів.

  

 

 

 

59

Впливгосподарськоїдіяльностілюдини на ґрунтовийпокрив, рослинність і твариннийсвіт суходолу та океану.

  

 

 

 

60

Природні комплекси.Географічнаоболонка

 

 

 

61

ПрироднізониЗемлі, їхніособливості.

 

 

 

62

Практична робота 7 (оцінювана).Складанняопису одного з природнихкомплексівсвоєїмісцевості (за типовим планом).

 

 

 

 

63

Контрольна робота №2.

Узагальненнязнаньучнівіз тем «Біосфера та грунти», «Природні комплекси».

 

 

 

 

64

КількістьнаселенняЗемлі. Розселеннянаселення на Землі. Найбільшзаселенітериторіїземноїкулі. Людськіраси.

 

 

 

 

65

Найчисельніші народи світу.

 

 

 

 

66

Найбільші за площею та чисельністю населення держависвіту тадержави-сусідиУкраїни  Практична робота 8. Позначення на контурнійкартікордонівнайбільшихдержав у різнихчастинахсвіту та їхніхстолиць.

 

 

 

 

67

Зміникомпонентівгеографічноїоболонкипідвпливомлюдськоїдіяльності. ЗміниприроднихкомплексівЗемлі. Забрудненнядовкілля та йогоохорона.

 

 

 

 

68

Захист міні-проектів з утилізації побутових відходів.

 

 

 

 

69

Узагальненнязнаньучнівз розділу «Планета людей»

 

 

 

 

70

Урок-подорож «КраїнаГеографія»

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар