№ |
Зміст уроку |
Презен тація |
Відео |
Інше |
|
1 |
Географія
як наука про Землю |
|
|
|
|
2 |
Методигеографічнихдосліджень.
|
|
|
|
|
3 |
Уявлення
про форму Землі. ЗображенняЗемлі на картах Ератосфена, Птолемея. |
|
|
|
|
4 |
Плавання вікінгів. Подорожі Марко Поло. Христофор Колумб. Фернан Магеллан. Відкриття
Австралії і Антарктиди. |
|
|
|
|
5 |
ДослідженняЗемлі у ХХ та на
початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
6 |
Узагальнення знаньучнів
за розділами «Вступ» та «Розвитокгеографічнихзнань про Землю». |
|
|
|
|
7 |
Способиорієнтування
на місцевості. Компас. |
✔ |
|
|
|
8 |
Поняття
про азимут. |
✔ |
|
|
|
9 |
Визначеннянапрямків на
місцевості. |
✔ |
|
|
|
10 |
Особливості та відмінності зображення земної поверхні на глобусі,
аерофотознімках, космічних знімках, планах, картах. План, його ознаки. |
|
|
|
|
11 |
Масштаб
та йоговиди. Практична робота №1(оцінювана).Розв’язування
задач з використаннямрізнихвидівмасштабу. |
|
|
||
12 |
Умовні
знаки плану. Абсолютна і відноснависотамісцевості, їхвизначення за допомогою
горизонталей та за шкалою висот. |
|
|
|
|
13 |
Визначеннянапрямків
на плані. Читання плану. |
✔ |
|
|
|
14 |
Географічнікарти,
їхніелементи. Легенда карти. Масштаб карт.Географічніатласи.
Практичнезначення карт. |
✔ |
|
|
|
15 |
Градуснасітка
на глобусі й географічнійкартізнань про Землю», «Земля на плані та карті». |
|
|
|
|
16 |
Поняття
про географічнікоординати. Правила відлікугеографічноїшироти. |
|
|
|
|
17 |
Правила
відлікугеографічноїдовготи. |
|
|
|
|
18 |
Географічнікоординатисвогонаселеного
пункту. Практична робота №2(оцінювана). Визначеннягеографічних
координат |
|
|
||
19 |
Узагальненнязнаньучнівза розділом
«Розвитокгеографічнихзнань про Землю», «Земля на плані та карті». |
|
|
|
|
20 |
ВнутрішнябудоваЗемлі. |
|
|
|
|
21 |
Будова
літосфери, їївластивості. Літосферніплити |
✔ |
|
|
|
22 |
Землетруси. |
|
|
|
|
23 |
Вулканізм і вулкани, гейзери. Практична робота №3 (початок). Позначення на контурній карті рівнин, гір,вулканів
суходолу. |
|
|
|
|
24 |
Зовнішніпроцеси,
якізумовлюютьзмінуземної кори. Вивітрювання. |
|
|
|
|
25 |
Робота
вітру, текучих і підземних вод, льодовиків. |
|
|
|
|
26 |
Мінерали,
гірські породи. Кориснікопалини та їхзначення в житті та діяльностілюдини. |
|
|
|
|
27 |
Основніформирельєфу
суходолу — гори і рівнини. |
|
|
|
|
28 |
Різноманітність
та утвореннягір на суходолі. |
|
|
|
|
29 |
Контрольна робота №1. |
|
|
|
|
30 |
Рельєф
дна океану. |
|
|
|
|
31 |
Унікальніформирельєфуземноїкулі,
їхняохорона. |
|
|
|
|
32 |
Узагальненнязнаньучнівіз теми «Літосфера». |
|
|
|
|
33 |
Будова атмосфери, властивостіповітря в тропосфері. Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20). |
|
|
|
|
34 |
Добовий
і річнийхідтемпературиповітря Практична
робота №4
(початок). Розв’язування задач на змінутемпературиповітря й
атмосферного тиску з висотою. |
|
|
|
|
35 |
Кліматична
карта. ТепловіпоясиЗемлі. |
|
|
|
|
36 |
Атмосфернийтиск:
причини і наслідкийогозміни в тропосфері. |
|
|
|
|
37 |
Вітер:
причини виникнення, напрямки, сила, швидкість, їхвизначеннясучаснимиприладами
й візуально. Утворення бризу. |
|
|
|
|
38 |
Вода в
атмосфері: випаровування, вологістьповітря та їїзміни. |
|
|
|
|
39 |
Хмари і туман, відмінності в їхньомуутворенні. |
|
|
|
|
40 |
Погода,
їїелементи, мінливість. |
|
|
|
|
41 |
Практична робота № 5 (оцінювана). Складання графіка зміни температури
повітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз. |
✔ |
|
|
|
42 |
Клімат,
основнікліматотвірнічинники. |
✔ |
|
|
|
43 |
Карта
кліматичнихпоясів. Зміниклімату. Впливлюдини на атмосферу. |
|
|
|
|
44 |
Узагальненнязнаньучнівіз теми «Атмосфера». |
✔ |
|
|
|
45 |
Загальнакількість
води на Землі.Світовий океан та йогочастини: океани, моря, затоки, протоки. Практична
робота №6
(початок). Позначення на контурнійкартіназвморів,проток,
заток, островів, річок, озер. |
|
|
|
|
46 |
Властивості
вод Світового океану. |
|
|
|
|
47 |
Рухи
води в Світовомуокеані. |
|
|
|
|
48 |
Життя
в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океанта людина. |
|
|
|
|
49 |
Води
суходолу — поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейнрічки,
річкова долина. |
|
|
|
|
50 |
Живлення,
водний режим і робота річок. |
|
|
|
|
51 |
Озера,
їхнярізноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. |
|
|
|
|
52 |
Болота,
особливостіїхньогоутворення та поширення. Штучніводойми: ставки, водосховища,
канали. |
|
|
|
|
53 |
Льодовики
— багаторічніприродніскупченняльоду. Особливостіутворення і
поширенняльодовиків. Багаторічна мерзлота — підземнезледеніння. |
|
|
|
|
54 |
Підземні води, умовиїхньогоутворення і залягання в
земнійкорі.Термальні і мінеральні води. |
|
|
|
|
55 |
Значення
вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. |
|
|
|
|
56 |
Узагальненнязнаньучнівіз теми «Гідросфера». |
|
|
|
|
57 |
Складові біосфери. |
|
|
|
|
58 |
Властивостіґрунтів.
Ґрунтовийпокрив, карта ґрунтів. |
|
|
|
|
59 |
Впливгосподарськоїдіяльностілюдини на ґрунтовийпокрив, рослинність і
твариннийсвіт суходолу та океану. |
✔ |
|
|
|
60 |
Природні комплекси.Географічнаоболонка |
|
|
|
|
61 |
ПрироднізониЗемлі,
їхніособливості. |
|
|
|
|
62 |
Практична робота №7 (оцінювана).Складанняопису
одного з природнихкомплексівсвоєїмісцевості (за типовим планом). |
|
|
|
|
63 |
Контрольна робота №2. Узагальненнязнаньучнівіз тем «Біосфера та грунти», «Природні комплекси». |
|
|
|
|
64 |
КількістьнаселенняЗемлі.
Розселеннянаселення на Землі. Найбільшзаселенітериторіїземноїкулі.
Людськіраси. |
|
|
|
|
65 |
Найчисельніші
народи світу. |
✔ |
|
|
|
66 |
Найбільші за площею та чисельністю населення держависвіту тадержави-сусідиУкраїни Практична робота №8. Позначення на контурнійкартікордонівнайбільшихдержав у різнихчастинахсвіту та їхніхстолиць. |
✔ |
|
|
|
67 |
Зміникомпонентівгеографічноїоболонкипідвпливомлюдськоїдіяльності.
ЗміниприроднихкомплексівЗемлі. Забрудненнядовкілля та йогоохорона. |
|
|
|
|
68 |
Захист міні-проектів з утилізації побутових відходів. |
|
|
|
|
69 |
Узагальненнязнаньучнівз розділу «Планета людей» |
|
|
|
|
70 |
Урок-подорож «КраїнаГеографія» |
|
|
|
|
Географія 6 клас
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар