ГЕОГРАФІЯ
«РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ»
10 КЛАС
(52години, 1,5години
на тиждень)
№
|
Презентація
|
Відео
|
Інше
|
Зміст уроку
|
||||||
КОРИГУЮЧЕ НАВЧАННЯ (2
години)
|
||||||||||
1
|
|
|
|
Вторинний та третинний
сектори економіки.
Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20). |
||||||
2
|
|
|
|
Глобальні проблеми людства.
Діагностична робота. |
||||||
ВСТУП (1 години)
|
||||||||||
3
|
|
|
|
Щовивчає
курс «Географія: регіони та країни». Регіонисвіту (за класифікацією ООН).Сучаснаполітична карта світу та
окремихрегіонів.Головніоб’єктиполітичноїкарти.
|
||||||
Розділ І. ЄВРОПА (15 годин)
|
||||||||||
Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЄВРОПИ (5 годин)
|
||||||||||
4
|
|
|
|
ЗагальнийоглядЄвропи.
(ЕГП. Склад регіону. Сучаснаполітична карта. Форми державного правління і
територіального устрою країнЄвропи. Прояви сепаратизму.ТипикраїнЄвропи за
рівнемекономічногорозвитку).
Інтеграційніпроцеси. Міжнародніорганізації в Європі. |
||||||
5
|
|
|
Природні умови та ресурси Європи.
|
|||||||
6
|
|
Населення Європи.
|
||||||||
7
|
|
|
ОсобливостігосподарствакраїнЄвропи.
Первиннийсектор економіки.
|
|||||||
8
|
|
Європа:
вторинний та третиннийсекториекономіки.
Практична робота №1 (оцінювана). Порівняльна характеристикаструктурипромисловоговиробництвадвохекономічнорозвинених невеликих країнЄвропи (на вибіручнів).Узагальненнязнаньучнів за темами «Вступ» та «Загальна характеристика Європи». |
||||||||
Тема 2. КРАЇНИ ЄВРОПИ (10 годин)
|
||||||||||
9
|
|
|
|
Німеччина:
ЕГП, природно-ресурснийпотенціал,населення.
|
||||||
10
|
|
|
Німеччина.
Особливостісучасногопостіндустріальногорозвиткукраїни. Господарство.
|
|||||||
11
|
|
|
Франція.
|
|||||||
12
|
|
|
Велика Британія.
|
|||||||
13
|
|
|
Італія.
|
|||||||
14
|
|
|
|
Практична робота №2
(оцінювана).Складаннякартосхемипросторовоїорганізаціїекономікиоднієї з
європейськихкраїн«ВеликоїСімки» (за вибором).
|
||||||
15
|
|
|
Польща.
|
|||||||
16
|
|
|
Білорусь.
|
|||||||
17
|
|
|
Росія.
|
|||||||
18
|
|
|
|
Узагальненнязнаньучнів
за темою «Країни Європи»
|
||||||
Розділ IІ. АЗІЯ (12 годин)
|
||||||||||
Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЗІЇ (5 годин)
|
||||||||||
19
|
|
|
ЗагальнийоглядАзії.
(ЕГП. Склад регіону. Сучаснаполітична карта. Типикраїн за
рівнемекономічногорозвитку. Міжнародніорганізації. Районизбройнихконфліктів
та проявівтероризму).
|
|||||||
20
|
|
|
Природніумови
та ресурси. Населення.
|
|||||||
21
|
|
|
ОсобливостіекономікикраїнАзії.
Первинний секторекономіки. Добувнапромисловість. Сільське і
лісовегосподарство.
|
|||||||
22
|
|
|
Вторинний сектор економіки. Основніпромисловірайонирегіону.
Практична робота №3. ПорівнянняпродовольчогокошикажителівкраїнЗахідної та СхідноїАзії. |
|||||||
23
|
|
|
|
Третинний сектор економіки. Нерівномірність економічного розвитку
субрегіонів Азії та особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язкиУкраїниз
країнамиАзії.
Узагальненнязнаньучнів за темою «Загальна характеристика Азії». |
||||||
Тема 2. КРАЇНИ АЗІЇ (7 годин)
|
||||||||||
24
|
|
|
Японія:
ЕГП, природно-ресурснийпотенціал, населення.
|
|||||||
25
|
|
|
Японія:
господарство.
|
|||||||
26
|
|
|
Китай:
економіко-географічнеположення,природно-ресурснийпотенціал, населення.
|
|||||||
27
|
|
|
|
Китай:
господарство.
|
||||||
28
|
|
|
Індія:
економіко-географічнеположення,природно-ресурснийпотенціал, населення.
Практична робота №4.Аналізстатево-віковихпірамідЯпонії, Китаю та Індії з метою оцінюванняпрацересурсногопотенціалукраїн. |
|||||||
29
|
|
|
|
Індія: господарство.
|
||||||
30
|
|
|
|
Контрольна робота №1.
|
||||||
Розділ IІІ. ОКЕАНІЯ (4 години)
|
||||||||||
Тема 1. АВСТРАЛІЯ (2 години)
|
||||||||||
31
|
|
|
|
Австралія:
економіко-географічнеположення, природно-ресурснийпотенціал, населення.
|
||||||
32
|
|
|
|
Австралія. Господарство.
|
||||||
Тема 2. МІКРОНЕЗІЯ, МЕЛАНЕЗІЯ, ПОЛІНЕЗІЯ (2 години)
|
||||||||||
33
|
|
|
Острівні країни Океанії.
Інструктаж з БЖД (інструкція з БЖД № 20). |
|||||||
34
|
|
|
|
Узагальнення
знань учнів за темою «Країни Азії».
|
||||||
Розділ IV. АМЕРИКА (10 годин)
|
||||||||||
Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АМЕРИКИ (5 годин)
|
||||||||||
35
|
|
|
Америка:
загальна характеристика регіону. (ОсобливостіГП. Склад регіону.
Сучаснаполітична карта. Форми державного правління і територіального устрою
країн, типикраїн за рівнемекономічногорозвитку. Міжнародніорганізації НАФТА,
Меркосур, НATO).
Практична робота №5 (оцінювана).Складаннякартосхемитипологіїкраїн Америкиза рівнемїхекономічногорозвитку. |
|||||||
36
|
|
|
|
Америка:
природніумови та ресурси, населення.
|
||||||
37
|
|
|
Америка:
загальна характеристика господарства,первинний сектор економіки.
|
|||||||
38
|
|
|
Америка:
вторинний сектор економіки. Основніосередкипромисловості в регіоні.
|
|||||||
39
|
|
|
Америка:
третинний сектор економіки. Найважливішіміжнароднітранспортнімагістралі,
вузли. Нерівномірністьекономічногорозвиткусубрегіонів Америки.Особливостіїхучасті
в міжнародномуподіліпраці.Зв’язкиУкраїни з країнами Америки.
|
|||||||
Тема 2. КРАЇНИ АМЕРИКИ (5 годин)
|
||||||||||
40
|
|
|
США:
економіко-географічнеположення,природно-ресурснийпотенціал, населення.
|
|||||||
41
|
|
|
США. Особливостісучасногопостіндустріальногорозвитку.
Господарство.
|
|||||||
42
|
|
|
Канада.
|
|||||||
43
|
|
Бразилія.
Практична робота №6 (оцінювана).Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії. |
||||||||
44
|
|
|
|
Узагальнення
знань учнів за темою «Америка».
|
||||||
Розділ V. АФРИКА (6 один)
|
||||||||||
Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АФРИКИ (4 години)
|
||||||||||
45
|
|
|
Особливостігеографічногоположення
Африки. Складрегіону. Сучаснаполітична карта. Районизбройнихконфліктів,
проявівтероризму.
|
|||||||
46
|
|
|
Природніумови
і ресурсирегіону. Населення Африки.
|
|||||||
47
|
|
|
Господарствокраїн Африки.
Практична робота №7. Позначення на контурнійкарті Африки основнихрайоніввидобуваннянафти, залізних, мідних та алюмінієвихруд, центівїхпереробки (збагачення), основнихтранспортнихмагістралей та портівекспортування. |
|||||||
48
|
|
|
|
Контрольна робота №2.
|
||||||
Тема 2. КРАЇНИ АФРИКИ (2 години)
|
||||||||||
49
|
|
|
Єгипет.
|
|||||||
50
|
|
|
|
Південно-Африканська Республіка
(ПАР).
|
||||||
Розділ VІ. УКРАЇНА В МІЖНАРОДНОМУ ПРОСТОРІ (2 години)
|
||||||||||
Тема 1. УКРАЇНА В ГЕОПОЛІТИЧНОМУ ВИМІРІ (1 година)
|
||||||||||
51
|
|
|
|
Геополітична структура сучасногосвіту. МісцеУкраїнина
сучаснійгеополітичнійкартісвіту. Основнівекторисучасноїукраїнськоїгеополітики.
|
||||||
Тема 2. УКРАЇНА В СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНИХ
ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН (1 година)
|
||||||||||
52
|
|
|
|
Зовнішні економічні зв’язки України.
Узагальнення знань учнів за темами «Африка» та «Україна в міжнародному просторі». |
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар